ROZDANIE!!!!!

Deutsch Hallo! Verzeiht mir bitte, dass dies nur auf polnisch ist! Ich mache eine kleine Verlosung von deutschen Kosmetika zwischen meine polnische Freunde :)

Polski Cześć Misiaki! Robiłam ostatnio trochę przedświątecznych porządków i znalazłam trochę kosmetyków, których nie używałam od tak dawna. W zasadzie część nie jest użyta wcale, a część raz. Są to kosmetyki kupione głównie tu w Niemczech, jest coś co przywiozłam z Irlandii i z Czech. Dodatkowo mogę pozbyć się moich dwóch palet z Elfa. Są też ze dwa razy użyte, jeden cień się trochę pokruszył - stąd może trochę makabrycznie wygląać :D Być może w międzyczasie dorzucę do tego jeszcze kilka rzeczy - zobaczy się :D 
Więc, jeśli ktoś jest chętny niech pisze w komentarzu. Nie musicie mnie obserwować - nie zależy mi na nabijaniu sobie obserwujących poprzez przekupywanie ludzi. 
Być może zrobię z tego dwa osobne "fanty". W sensie to, co w pudełku to jedno, a paletki to drugie. Zależy, czy ktoś się w ogóle zgłosi :D
W każdym razie na wszelki wypadek napiszcie, co byście bardziej woleli :) 
Myślę, że wybiorę osobę jakoś pod koniec świąt :)

Edit: Oczywiście pudełko zostaje u mnie :p









25 comments:

  1. cienie light eye edition ? :D Lub coś z NYC. Poproszę jeśli można ;D

    Ja też muszę zrobić jakieś przedświąteczne porządki. W końcu po 4 miesiącach ciężkiej (taaaaa...) nauki do matury pasuje odgruzować pokój :D
    A teraz czekam na kolejną notkę :)

    ReplyDelete
  2. jeśli jest to książka o smoky eye to fajnie się składa, bo ostatnio chciałaś właśnie się nauczyć smoky eye :)

    ReplyDelete
  3. cienie NYC lub paleta bright eye edition, cudowne!już widzę te wszystkie połączenia kolorów, ach <3

    ReplyDelete
  4. O, ale fajnie. Ja też bym wolała pudełko :)

    ReplyDelete
  5. paleta bright eye edition <3 Sama mam głęboko osadzone oczy więc takie rozjaśnienie bardzo by mi się przydało! ;] Ach i jeszcze podobają mi się cienie (to chyba są cienie, bo częściowo zasłania je (chyba) podkład) w odcieniach różu <3

    ReplyDelete
  6. palety elfa, albo coś z fioletów z twojej kolekcji :D moje ciemne oczka będa zachwycone :) przy okazji wesołych świąt :):*

    ReplyDelete
  7. O kurczę. Tyle kosmetyków i to nie potrzebnych? Wspólnie z siostrą chyba tyle byśmy nie uskrobały. Podziwiam! ;)
    Chętnie przygarnęłabym coś z twojej kolekcji,najchętniej,zawartość pudełka. ;)

    ReplyDelete
  8. ojej ojej ojej! jakie cudowności... ja jak zwykle cierpie na niedobor cieni i przygarnelabym wszystko ;p

    ReplyDelete
  9. Jaa :D Mir ist das erst aufgefallen, als ich mit dem Föhn an das Tattoo ging, um es fester an die Tapete zu bekommen. :D Aber finde es gar nicht schlimm!!

    Ich war noch nie in Istanbul. Aber mir gefiel das Tattoo einfach gut. Konnte mich zwischen Paris und Istanbul nicht entscheiden, aber die Bosporus Brücke hatte einfach schon mein Herz erobert :)

    Hamburg, mein Wohnort, war auch dabei, aber fand ich nicht so dolle :S

    Ich habe bisher nur mein altes Wandtattoo abgenommen und das ging ganz einfach. Denke, dass das hierbei auch einfach gehen wird :)
    So fest ist es dann glaube ich auch nicht, als das ich das nie wieder abbekomme :D

    ReplyDelete
  10. ojej coś tam kikowego jest! ja bym z miłością przygarnęła kilka tych małych cudeniek :) zamieszkałyby w szufladce i bym je pieściła i kochała ... i maltretowała pędzlami :D Głownie kikowy rózobronzerorozświetlacz (?), eyeliner z elf i chyba puder z nyc :)) A właściwie to wszystko ;)

    ReplyDelete
  11. Ja w życiu nie mogłabym się pozbyc tylu kosmwtyków.. Jej, nie szkoda ci? :D Nawet te, których nie używasz ;p dla samego faktu, że są bym je zostawiła ^ No ale cóż. Może pudełko? :p Albo paletka sama :D

    ReplyDelete
  12. Mnie najbardziej podoba się zawartość pudełka. Pozdrawiam
    Iwona (wonka_83@tlen.pl)

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  14. Chętnych na pewno nie braknie. Sama też bym nie pogardziła :D Na punkcie cieni do powiek jestem, że tak powiem, zboczona. Kosmetyków nigdy za dużo :D A te paletki wyglądają całkiem smakowicie :P

    Pozdrawiam serdecznie:)

    ReplyDelete
  15. Kochana Asiu, świetny pomysł!! Też kiedyś urządziłam rozdanie, tylko że wśród znajomych i była to biżuteria, która nie lubiłam za bardzo nosić. Z prezentowanych przez Ciebie dóbr podobają mi się w zasadzie wszystkie. Z paletek zdecydowanie bardziej ta smoky eye (ale obie są fajne), a jeśli chodzi o zawartość pudełka to jest świetna w całości (jedynie zielenie to nie cienie dla mnie). Pozdrowionka:*

    ReplyDelete
  16. fajny pomysł:) nie zgłaszam się, bo malowanie cieniami kiepsko mi wychodzi;)
    Wesołych Świąt!!!

    ReplyDelete
  17. Wow, ale super :)

    Bardzo chcę wziąć udział w rozdaniu i bollywoodzko i świątecznie pozdrawiam :)

    Marta

    pysiumisiu1@gmail.com :)

    ReplyDelete
  18. bardzo fajny pomysł na zrobienie rozdania :)
    gratulacje Asiu :):)
    rapuncelam@gmail.com

    ReplyDelete
  19. Miałam już nic,,nie chcieć" w tym roku,a tu takie różności.Wszystko mi się podoba;) Tak więc wrzuć mnie jak możesz do rozdania-ze wszystkiego byłabym zadowolona.

    ReplyDelete
  20. Pomyślałam, że skoro kosmetyków jest tyle (jeszcze kilka sztuk dodałam) to rozdzielę je na 3 osoby. Po szybkim losowaniu wygrały: Mała Gosia, Abscysynka i Ramonies.
    Dziewczyny, napiszcie mi proszę maila ( swiatasi@o2.pl ) z Waszymi danymi do wysylki. Napiszcie rowniez jakie kolory cieni preferujecie oraz, czy ktejś z Was przyda się puder i fluid matujący dla bardzo jasnej cery. Wszak nie chcę którejś posłać czegoś, czego nie będzie używała :)

    Tylko proszę zróbcie to szybko!!!

    ReplyDelete
  21. super palety :) sama jestem kolekcjonerka nawet nie potzrebnych mi kosmetyków :)zaparszam do mnie

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related posts

 
MOBILE