Zakuuuupyyyyy

Miałam napisać wczoraj ale nie miałam już siły. Wybrałam się na małe zakupy do E.Leclerca i wynikiem były 2 pary butów i sukienka. Dawno polowałam na czarną sukienkę w stylu mała czarna i wreszcie się udało :) Szczególnie, że dałam za nią.. 19 zł. Jej zdjęcię wkleję później. Najciekawsze jest to, że gdy wróciłam do domu okazało się, że mam torebki idealnie pasujące do tych butów. Parę miesięcy temu kupiłam w Aldo torebkę i do dzisiaj nie wiedziałam z czym ją nosić. I teraz już mam. 
Wklejam zdjęcia:

Kosztowały całe.. 29 zł :). To torebka do nich pasująca (Aldo):

To te drugie, są ze skóry i niesamowicie wygodne. Miałam oszczędzać pieniądze na wakacje ale napawdę nie mogłam się powstrzymać. Są bardzo mięciutkie i jak na skórzane buty naprawdę kosztowały niewiele.

A tą torebkę dostałam od mamy, kupiła mi w Taboo. Wg zdjęcia wynika, że odcienie są kompletnie inne, ale to nie prawda, są zbliżone tylko inaczej padało światło z aparatu. Mam nadzieję, że pogoda w krótce się poprawi i będę mogła wypróbować mój nowy nabytek.



Pisałam już, że moim ulubionym kolorem jest różowy? ;) 





1 comment:

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related posts

 
MOBILE